Löneadministratör sökes!

Vår outsourcing-avdelning i Malmö utvecklas och växer – nu söker vi en ny kollega som vill vara med på resan.

För att passa för tjänsten har du arbetat inom området lön i 2-4 år – gärna i byråverksamhet – vilket gör dig trygg och säker på området. Du drar dig inte för ärenden av mer avancerad karaktär, även om du, precis som vi, inser att man aldrig kan bli fullärd inom lön. Har du arbetat i vårt lönesystem HR-plus är det meriterande.

Personliga egenskaper
Som person är du utåtriktad, positiv och brinner för att ge bästa möjliga bemötande och service till våra kunder. Du är en handlingskraftig initiativtagare som gillar tempo, men är samtidigt noggrann och strukturerad i ditt dagliga arbete. Vi ser också att du är vältalig i tal och skrift.

Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder inte bara trevliga kollegor i en utvecklande arbetsmiljö, utan för en initiativrik och nyfiken person finns alla möjligheter att vara med att påverka vår framtida avdelning. Vi har marknadsmässiga villkor, tjänstepension, privat sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag till alla våra medarbetare. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra vår arbetsplats med utgångspunkt i medarbetarundersökningen Great Place to Work. Vi tillämpar kollektivavtalet mellan Almega (IT företagen) och Unionen. Tjänsten avser en tillsvidareanställning med sex månaders provanställning.

Låter det här som din nästa utmaning?
Urval sker löpande så tveka inte att kontakta oss eller skicka in din ansökan inkl. CV snarast möjligt. Vi ser fram emot din ansökan!

Maila CV och personligt brev

Läs gärna mer här på vår hemsida och följ oss på Facebook eller LinkedIn för att lära känna oss och vår verksamhet bättre.